مبارز راه روشنایی

مبارز راه روشنایی

متشکرم به دلیل اینکه از مطالب وبلاگ بدون اجازه از نویسنده استفاده نکردید.
مبارز راه روشنایی

مبارز راه روشنایی

متشکرم به دلیل اینکه از مطالب وبلاگ بدون اجازه از نویسنده استفاده نکردید.

نمیدانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به دنیا آمدم.... 

در دنیایی که با بهت و حیرت نظاره گرش هستم.... 

در درونم جهانی دیگر ..آوایی دگر.....حیرتی دگر.... 

مثل دانه ای  در شوق تولد  

مثل پروانه پیچیده در درد لطیف 

نمیدانم پروانه ای هستم در خواب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا خواب پروانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

(نسیم)

نظرات 1 + ارسال نظر
نستوه شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 15:05

زیبا بود آفرین. اشارات مدرنی داری که جالب است. مثل « پروانه ای هستم در خواب یا خواب پروانه ای » ولی به نظر من تو فرشته ای هستی که روی زمین گیر افتاده. به امید رهایی.

سلام
ممنون استاد عزیز
شرمندم میکنین با نگاه زیبا و محبت بین نسبت به من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.