مبارز راه روشنایی

مبارز راه روشنایی

متشکرم به دلیل اینکه از مطالب وبلاگ بدون اجازه از نویسنده استفاده نکردید.
مبارز راه روشنایی

مبارز راه روشنایی

متشکرم به دلیل اینکه از مطالب وبلاگ بدون اجازه از نویسنده استفاده نکردید.

تبسم

برای آرامش قلبت

تبسمی کوتاه،ژرف،ساده ....

دیدنی است

از صورتی بی ریا وصادق

(نسیم)

....

اضطرابها،گاهی از جنس دیگری  می شوند....

از رنگی به رنگ دیگر...

عمیق تر و تلخ تر

مثل حقیقت.....

(نسیم)

پرنده

پرنده ای

بر بلندای صخره ای ایستاده بود...

با نگاه ژرفش به دنیا می نگریست

آن جشم ها آن نگاه

هنوز به یاد دلم هست....

تن گرم پرنده،در پس سرمای دنیا.....

چه بی اندازه،دوست داشتنی است....

(نسیم)

گریخته ام....

دلم میخواهد،بگریزم امشب

از کابوس ((بودن))

کوله ام را انداخته بر دوش...

آهای ....

امواج تخیل عشق...

من گریخته ام از دنیایم....

با من از طعم باران بگو....

مسافرت را دریاب....


(نسیم)


گاه...
من و دلم در سکوتی سنگین به تماشای دنیا مینشینیم...
دوست دارم به لحظه های آخر بودن، نزدیک باشم....
هوای دنیا سنگین و طعم آن تلخ است...
((دنیا نگه دار....میخوام پیاده شم))
    

(نسیم)