مبارز راه روشنایی

مبارز راه روشنایی

متشکرم به دلیل اینکه از مطالب وبلاگ بدون اجازه از نویسنده استفاده نکردید.
مبارز راه روشنایی

مبارز راه روشنایی

متشکرم به دلیل اینکه از مطالب وبلاگ بدون اجازه از نویسنده استفاده نکردید.

دل نوشته

دوستش دارم  موج وحشی را   

آن دم که با تمام شورش برای زندگی  

به صخره سخت  میخورد 

میبوسدش...میشکند...قطره میشود...میخندد.... 

آن دم که رها میگردد...خود میشود... 

و با پرشش به آسمان 

رهایی را حس میکند و باز به دریا می ریزد  

او به دنیا می آموزد زیبا زیستن  

حق کسانی است که برای آسمانی بودن  

دردها برایشان جنسی از عالم معنا دارند.... 

 (نسیم)

نظرات 2 + ارسال نظر
marzieh یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 12:18

هیچ می دانی چرا، چون موج
در گریز از خویشتن، پیوسته می کاهم؟
زان که بر این پرده ی تاریک
این خاموشی نزدیک
آنچه می خواهم نمی بینم
و آنچه می بینم نمی خواهم

سلام مرضیه جان
شعری که نوشتی از کیه؟

اکرم شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 18:18

خیلی عالی.از اینکه در انتهای این متون زیبا اسم خودت رو دیدم خوشحال شدم.دست به قلم بردن کار ساده ای نیست کارت خوبه تبریک می گم و امید دارم که هر روزت از دیروزت بهتر خواهی بود.باآرزوی بهترینها.
تا یادم نرفته بگم که اسم خوبی برای وبت گذاشتی آفرین.
راستی تو هنوز پائولو می خونی؟

سلامی گرم به دوست گلم
ممنون از لطفت وحضورت...پائولو یکی از نویسندگان محبوب منه که آثارش خیلی دوست دارم و هروقت بتونم حتما مطالعه میکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.